wtorek, 26 czerwca 2012

Co mnie boli ?????


           Jakiś czas temu pod moimi zapiskami reemigranta pojawił się wpis , żebym pisał o Zduńskiej Woli . Po dłuższych medytacjach , zdjąc sobie sprawę że nigdy nie dorównam takim blogowiczom jak Świstak , Max Weber czy Prokrastynator Perfekcjonista - opisującym meandry, czyli zawiłości polityki naszych wybranych z woli obywatelskiej nadrządców - tak lokalnych jak i ogólnopolskich . Postanowiłem pisać dalej te swoje zapiski , ale też pismaczyć o tym co mnie boli . Tym bardziej że moje motto , z którym występuję na sesjach rady miasta w punkcie wystąpienia obywatelskie brzmi : “ CO MNIE BOLI W ZDUŃSKIEJ WOLI “
           Jest tych boleści co nie miara , to jest cała choroba , którą próbują leczyć z dobrym skutkiem wymienieni powyżej blogowicze . Ponieważ nie potrafię stać z boku a uważam , że moje wystąpienia w czasie sesji rady nie przynoszą skutku , postanowiłem dzielić się swoimi bólami z Wami czytelnikami , którym Zduńska Wola nie pozostaje obojętną . Tym bardziej , że ból dzielony przez wielu nie tak boli i łatwiej go zwalczać .
           Najbardziej bolesnym faktem jest brak etyki zachowań radnych i władców miasta w czasie wystąpień przeciwników politycznych .Zachowania i wypowiedzi często ocierają się o zwykłe chamstwo , niestety dotyczy to głównie koalicji rządzącej . Oczywiście nie dotyczy to wszystkich , wielu bardzo cenię za wystąpienia merytoryczne . Ale nawet oni w czasie ważnych glosowań chowają do kieszeni to co nazywa się etyką i głosują tak jak im każą . Bardziej mając na względzie swoje dobro niż dobro miasta i jego mieszkańców . W lutym 2011r.na sesji poruszyłem sprawę zachowań etycznych radnych i postulowałem o powołanie mini komisji do spraw zachowań radnych . Jeden z radnych , obecnie już były powiedział , że nie jest w stanie oceniać koleżanki i kolegów pod względem etycznym i wniosek mój został odrzucony . Widząc jak wysoko niektórzy z nich zaszli , nie budzi to mojego zdziwienia .
           Chciałbym tylko żebyśmy przy następnych wyborach o tym pamiętali, a odbędą się one za 28 miesięcy .

                                                                                                AMi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz