wtorek, 3 kwietnia 2012

Plan dla ...cd.


Otwieram i zamykam ten dokument. Czytam go po raz kolejny, i odkładam. Ale jest w nim coś, co karze wracać do niego. Wzbudza emocje. Te złe emocje. W ślad za jego chorą treścią pobudzam wyobraźnię. Próbuję zrozumieć. Bez skutku. Znam tych ludzi, których on dotyczy. Może dlatego brak mi należytego dystansu ? Wątpię. 

Dochodzę do punktu: Inne działania:

1. przeprowadzić rekonstrukcję w Powiecie:

d) puknąć przewodniczącego Rady i Zastępców.... „.

Puknąć, oczyścić , wywalić ..... ucywilizować ! A dalej „to jest twoja Zduńska Wola”. To zdanie wywołuje oburzenie. Ta chęć zawłaszczenia irytuje mnie. To jest Nasza Zduńska Wola
 
I rodzą się pytania; kto powinien się jako pierwszy ucywilizować ? Kto powinien pierwszy puknąć się .... w czoło ? Ale te pytania pozostawiam bez odpowiedzi. Brak mi słów.

Świstak

7 komentarzy:

  1. http://www.zdunskawola.pl/www/portal?id=387273

    Znalazłem zdjęcie nr 4, które doskonale pasuje do w/w wpisu. Ktoś trzyma drabinę, ktoś inny sie wspina, ale gdzie ta drabina prowadzi? Do ich Zduńskiej Woli, nie naszej.
    Podziwiam Radnego boksera. Chłopak do tańca i do różańca. Jakby co to nawet plecy nadstawi, żeby coś podpisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz wreszcie o jakim dokumencie piszesz, albo lepiej wklej scan - tak to tylko pitolisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś mi się wydaje, że jemu bardziej chodzi o język tego dokumentu, styl

      Usuń
  3. umowa koalicyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę,że to jakieś wskazówki dla władzy. Ciekawe od kogo? I ciekawe w jakiej formie je przekazano?

      Usuń
    2. od kogo to można się domyśleć z pierwszego wpisu, chyba od MT !

      Usuń
  4. Ja bez pytania wiem kto jest zdolny do ręcznego sterowania miastem i to w takim stylu jak pokazuje felieton.Ciekawe dla kogo ten satrapa jest jeszcze nierozpoznany

    OdpowiedzUsuń