czwartek, 19 września 2013

Ja tylko cytuję !

   W kampanii wyborczej : „Jedna z inwestycji, które muszą w najbliższym czasie doczekać się realizacji w Zduńskiej Woli to basen. Piotr Niedźwiecki zapewnił, że wie w jaki sposób sfinansować jego budowę. „( e-zduńska 10.2010r.)


 „Prezydent Zduńskiej Woli ma wizję połączenia powiatowego i miejskiego ośrodka sportu i zbudowania na jego terenie aquaparku . Jesteśmy bardzo zdeterminowani, by taki obiekt rekreacyjny powstał. Niech to będzie nawet powiatowy ośrodek. Ważne, żeby nie dzielić na ,,moje" i ,,twoje" czegoś co tak naprawdę służy wszystkim - podkreśla prezydent” ( nasze miasto 19.11.2012r.)
 „Prezydent miasta Piotr Niedźwiecki na dziesięciu niebezpiecznych skrzyżowaniach w Zduńskiej Woli chce zbudować ronda ( 09.10.2010r.)Trzeba tę ideę przygotować najpierw od strony dokumentacji, co zleciłem urzędnikom. Tak, by rozpocząć prace wiosną.” ( nasze miasto 09.10.2010r,)


Chcemy pozostawić pozytywny walor działań, aby miasto za jakiś czas zmieniło się i abyśmy nie musieli się wstydzić za to, że mieliśmy szansę i z tej szansy nie potrafiliśmy skorzystać (…) -obiecywał Piotr Niedźwiecki  „ ( Siedem dni 10.2010r.)


 „Dzieci (osoby), które dotarły dzisiaj do  Miejskiej Biblioteki Publicznej (do tego bloga) mogły posłuchać bajek o Zduńskiej Woli w wykonaniu prezydenta Piotra Niedźwieckiego „( nasze miasto 09.10.2010r.)
Max Weber 

16 komentarzy:

  1. Był radny Słowikowski, który zaproponował budowe ronda, kiedy zdarzył sie wypadek bodajże na Łąkowej Wtedy radni go wyśmiali m.in. niedźwiecki. Teraz uznał ten bałwan "będąc na Piedestale", że to dobry pomysł? Ciekawe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedźwiecki to dobry gospodarz. Nikt tyle nie obieca co on!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety bajki opowiada dalej. I wasza wina jest przeogromna. Jako jedyni mieliście duże możliwości żeby go odwołać w referendum.
    Tyle w kwestii wiarygodności PO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzycie? Trzeba iść na najbliższą sesję i posłuchać jak obiecuje nasza władza przebudowę mieszkańcom Topolowej,a tymczasem może jakaś uliczka typu "zapchajdziura" typu Gołębia. Taki mały drobiażdżek jak brak deszczówki przecież nie przeszkodzi.

    Najbardziej zachwyca mnie ten język „Chcemy pozostawić pozytywny walor działań" itp.
    Na spotkaniu w Karsznicach Piotr Niedźwiecki mówił, że Prezydent (kimkolwiek jest) brał udział wczoraj w konferencji w Gdyni. O ile my jesteśmy już oswojeni z rozdwojeniem jaźni, to ministrowie i marszałkowie sejmu i województwa musieli być nieźle ździwieni słysząc takie słowa.
    Mam nadzieję, że już nie długo tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A NAjsmieszniejsze jest to ze dokumentacja na najwazniejsza ulie golebia zrobiono za czasow pani Iwaniuk prywata i nic wiecej chciala glosy od sasiadow a moze napiszacie ile to PO obiecalo polakom no i sprawdcie ile kosztuje woda i kanalizacja w rzadzonym przez PO Sieradzu

    OdpowiedzUsuń
  6. Max (a) już nie ma o czym pisać to wymyśla cytaciki. Może cytaty swojego szefa Tuska byś wyciągnął. Tam dopiero jest kabaret i tylko haratanie w gałę. Głupota bije już do sześcianu max-ie. Tyle co ci obieca platforma to nikt ci nie da. By żyło się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak można było wybrać z tylu ulic tak nieznaczaca ulice golebia i wydac kase na dokumentacje widać ze pani Iwaniuk ma wizje rozwoju zduni polacy nie dorośli do demokracji dokonują tak kretynskich wyborow ale to wina tego ze sa niedouceni imamieni przez KK

    OdpowiedzUsuń
  8. tak rondo w krzakach a nad do mem michalskiedo wiadukt do samych janiszewic żeby prezed torami nie stać a może ktoś wemusli żeby same trojaczki się rodzily

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę się rozwodził o niedzwieckim człowieku sowieckim,ale od początku jak zobaczyłem go z kolindą jak siedzi w wakacje i zbiera podpisy za referendum pomyślałem sobie,że ten prostak,megaloman zwany wsiowym głupkiem nie ma żadnych szans.W gronie radnych zaczął wtedy opowiadać,że Rzeżniczak będzie miał postawione zarzuty i prezesi spółek to wiedziałem już,że jest informowany przez trzcińskiego,który razem z Cz.Rybką,szpiclem Florczakiem przygotowują jakąś paskudną prowokację.Do towarzystwa dostał Jakuba Jakubowskiego prawe oko,lewe ucho okiennego i czekał na rozwój wydarzeń.O mały włos by się to nie udało,bo miasto zdobyło koncesję na próbny odwiert geotermalny i kwotę dofinansowania 14 milionów zł z przeznaczeniem na tą inwestycję.Światowe uznanie i przychylność dostał projekt "Zd wola lustrem unii europejskiej" i przedwstępne deklaracje dofinansowania projektu przez lokalny biznes.Na to towarzysz Trzciński nie mógł sobie pozwolić,działal szybko.Dzięki znajomościom w PO i wynalezieniu z Szadku prokurator K.Patory wsadził Rzeżniczaka do więzienia,powołał nowe rady nadzorcze w spółkach i sprowadził oszusta o ksywie Magelan z łasku na komisarza.Wszystkie inwestycje z miejsca storpedowano,zablokowano i odtąd miasto upada,systematycznie są likwidowane zakłady,miejsca pracy,pada wszystko,a mieszkańcy krzyczą na podwyżki cen..Odtąd 13 mądrych ludzi walczy w sądach o swoją godność,cześć i dobre imię.Dzis po 5 latach wiemy,że mały,marny senatorzyna oszukał wszystkich mieszkańców,.Za pomocą ślepego narzędzia Piotrusia Po spolitego nieudacznika tylko "dla siebie" osiągnął korzyść w postaci zlecenia szklenia okien,Janek K ksywa zoofil też dostał fuchę i firma z Grecji co jeszcze się ślimaczy wykonuje niechcianą,nie skonsultowaną z nikim inwestycję o nazwie "Krematorium".A mieszkańcy,którzy tej sitwie /doszedł mecenas Juszczok/ zawierzyli teraz mogą tylko płakać nad wylanym mlekiem,straconymi bezpowrotnie szansami,które nigdy się już nie powtórzą A wszyscy pomówieni 5 lat temu są czyści i niewinni i zamierzają nie tylko powrócić na stanowiska,ale walczyć o odszkodowanie,które im się należy..Warto pamiętać ten epizod z kart historii tego nieszczęsnego miasta i wyciągnć wnioski.
    mieszkaniec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrze M. Naprawdę powinieneś jak najszybciej skorzystać z pomocy psychiatry. Wszystkim powtarzasz te same bzdury że już ludzie boją się obok ciebie przystanąć bo nie chcesz ich puścić przez godzinę. Tylko patrzeć jak kupisz sobie duży nóż i popodrzynasz gardła tym wszystkim ludziom którzy zabrali ci rzeźniczakowe koryto!

      Usuń
    2. Psychiatra przydałby się wam.

      Usuń
  10. to wszystko może racja ale z pretensjami to do p boga ze ma takie porąbane owieczki ponad 10.000 ludzi uwierzylo jak prałat mowil ze trzeba ta mafie wywalić a teraz następni madrzy wciskają kit pod nazwa PIS i lud to kupi bo to lud wybrany no ale jak nawet Gen. Hermaszewski dal się omamić to co się ciemnocie dziwic

    OdpowiedzUsuń
  11. Cz.I
    "Ja tylko cytuję!" i taka jest prawda.o Zduńskiej Woli.Ja tylko tak sobie myślę,że mój komentarz bez cytatów mógłby być zawsze i na każdym blogu zamieszczony w takim formacie -.Gdybym chciał zniszczyć to dawne,piękne miasto na pewno zostałbym senatorem lub posłem i wysadził urzędującą ekipę,prezydenta,szefów spółek,urzędu,instytucji i wprowadził na ich miejsce ludzi nowych i przeze mnie sprawdzonych.
    -Ci moi "nowi" muszą być koniecznie w konflikcie/,najlepiej powyrzucani za przestępstwa,szwindle/,zdeprawowani,degeneraci,a z zawodów muszą to być totalni ignoranci,megalomani tzw porąbani najlepiej nauczyciele,bo wcześnie przechodzą na emerytury ,milicjanci,zomowcy.Oni mają zawsze postawy roszczeniowe i myślą,że są mądrzy.Do nich dołożyłbym ubezpieczycieli,lekarki co nie leczą tylko dają L4.Niech się wzbogacą na mieniu komunalnym.Oni wszystko podpiszą co im każe,bo ja dam im szanse na stanowiska,które z mojej łaski będą sprwować.
    -Na radnych dopuściłbym swoich aparatczyków ,którym mało płacę u siebie w zakładzie niech sobie dorobią finansowo jako radni,członkowie rad nadzorczych,główne księgowe,kadrowe,płacowe,sekretarze miasta i zacheciłbym ich rodziny,aby też się wszędzie powciskali,bo przy mnie to jedyna szansa.Niech skutecznie rujnują finanse miasta. Tacy ludzie zawsze będą mi służyć wszak wiedzą kto im załatwił pensje i kto ich PAN.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cz. II
    -Media w mieście tylko dałbym ludziom tzw "swoim"sprawdzonym,uwikłanym wcześniej w afery,różnym pijaczkom,alkoholikom, singlom którym sypnąłbym pieniędzmi pełną garscią wszak mi się to opłaca.Muszą tylko wymyślać różne "afery korupcyjne",opluwać moich wrogów na wszelkie sposoby np tzw aferami samorządowymi ,obrzucaniem błotem,jątrzeniem i odbieraniem im dobrego imienia w zamieszczanych tekstach tzw lokalnej prasy.Nie wahałbym się podpowiadać im co mają pisać,a opluci niech idą sobie do sądu i tak nikt się nigdy nie dowie jak skończyły się ich sprawy.Ważne,że są opluci i mieszkańcy pamiętają to błoto,którym są oblepieni.-.Pamiętałbym "znajomości"z parlamentu z ludzmi z tzw "pierwszych stron gazet" których zapraszałbym do miasta i też im pomagał zatrudniając bez umiaru na stanowiskach bardzo dobrze płatnych,byłych posłów,bez kwalifikacji,bez rozumu najlepiej b.nauczycieli wuefu i na przykład ze Zgierza.Tak samo wyrzuconych sędziów sądu rejonowego którzy spowodowali wypadek i zostali złapani na jeżdzie po pijaku.Dałbym im miejsce w spółce,sowitą pensję a byliby mi dozgonnie wdzięczni i co ważne oddani.-.Moim celem jest niszczyć jak zaborca,okupant wszystko co można i kogo można,Zauważcie wszak dzięki pieniądzom i wydatkom z którymi się nie liczę i sypię jak trzeba pełnymi garściami,nawet pożyczam,aby sobie niektóre,czy niektórzy kupili np mieszkanie za moje grosiki,ale za to mam pewnych sprawdzonych żołnierzy i wiem,że w sądzie będą kłamać jak z nut,bo ja jestem ich bogiem,na którego mogą zawsze liczyć-.A bogatemu wszystko wolno,a w razie czego mój prawnik wszystko wymyśli co trzeba.
    -Jak bym miał jakąś niby"opozycję" to kupowałbym takich ludzi oczywiście stanowiskami w urzędzie,spółkach,zatrudniałbym ich samych,albo ich rodziny,bo wszystkie stanowiska są przecież moje,chociaż podatnicy na to łożą,ale ja tu rządzę.Udupiłbym raz na zawsze wszystkie korzystne inwestycje,które byłyby udziałem moich poprzedników i zrealizowałbym pomysł tylko swojego autorstwa nie pytając nikogo.-A,że przy tym zadłużyłbym miasto na kilkanaście milionów to co to mnie obchodzi.Ważne,że mój kumpel Janek sobie zarobi.Janek zresztą teraz odżył wypasł się przy mnie aż miło patrzeć i wycwanił przy Grekach/nie lokalnych budowlańcach,mieszkańcach,którzy już nie mają z czego żyć i płacić podatków,a bezrobocie jest dzięki takim jak ja najwyższe./.Janek wprawę ma,jak ja bo wszystkie ważne działki w mieście kiedyś z bratem starostą kupił.Te chłopy czują blusa potrafią omamić i opić .ten ciemny lud.
    - Zeby to miasto nigdy już się nie odrodziło zniszczyłbym wszelką konkurencję,tak jak swojego wspólnika którego okradłem i nigdy nie poniosłem z tego tytułu uszczerbku.Przykład miałbym z góry,wszak w kraju nikt nie poniósł żadnych konsekwencji w ponad 200 udokumentowanych aferach.Oczywiście gdybym chciał być destruktorem,kłamcą okupantem i żle życzył temu miastu i jego mieszkańcom.Wiktor Zubow oficer armii sowieckiej
    Obejrzyjcie się wokół ,może coś Wam to opowiadanie przypomina,?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty biedaku co tak innym zazdrościsz sukcesów? Sam palcem do du.. trafić nie możesz?

      Usuń
    2. Pasożyty na tkance miasta i tyle.

      Usuń