niedziela, 18 listopada 2012

Spotkanie z europosłanką



  W sobotę, w siedzibie Platformy Obywatelskiej w Zduńskiej Woli, odbyło się spotkanie europosłanki Joanny Skrzydlewskiej z członkami naszego koła.
  - Nie jestem walczącą feministką - stwierdziła na wstępie Pani poseł - ale oczywiście jako kobiecie najbliżej są mi sprawy kobiet i dzieci  - rodziny. Dla mnie to nie bycie  politykiem jest najważniejsze, ale to co mogę zrobić dla przeciętnej rodziny wykonując swój mandat posła. Wybrana zostałam w województwie łódzkim i tu skupia się moja aktywność wtedy gdy jestem w kraju. Mam świadomość, że jestem tu rzadko ale przecież jestem europosłanką i właśnie pracy w  europarlamencie poświęcam najwięcej czasu.
  Pani Joanna Skrzydlewska, mimo wielu zajęć w Brukseli, stała się inicjatorką wielu programów i szkoleń na terenie naszego województwa, między innymi;
* warsztaty aktywizujące kobiety z terenów wiejskich
* fundusze europejskie - szansa na rozwój łódzkich przedsiębiorstw - udział w tym szkoleniu wzięli także przedsiębiorcy z poza Łodzi
* przedsiębiorczość kobiet  45+
* meeting na rzecz walki z rakiem piersi,
a także wiele akcji przybliżających parlament europejski dzieciom i młodzieży w województwie łódzkim  i województwo łódzkie w Brukseli.
   Zainteresowania sportowe Pani poseł znalazły swoje ujścia w realizowanym projekcie pt. "Skrzydlewska CUP" - turniej drużyn piłkarskich z klas I-IV z woj. łódzkiego. Mam nadzieje, że w kolejnych edycjach wystartują w nim także mali piłkarze ze Zduńskiej Woli - stwierdziła Joanna Skrzydlewska.
   Była też możliwość porozmawiania o najważniejszej sprawie ostatnich dni tj. o budżecie europejskim, a także o kształceniu młodzieży i ich szansach w ogarniętej  kryzysem Europie.
  
Koło Aktywności Platformy Obywatelskiej 

3 komentarze:

  1. Koło aktywności? Raczej koło bezczynności!! Jeżeli jednym przejawem działania tego koła jest organizacja co jakiś czas konferencji i zaproszenie do swojego biura europosła, którego obowiązkiem jest w nim raz na jakiś czas być to, nazwa tego koła pasuje jak pięść do nosa i raczej zasadne jest zamiana na koło bezczynności lub w najlepszym wypadku aktywności sporadycznej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotykamy sie regularnie. Wiedzą o tym Ci, co są w naszym kole. Więc kolega/koleżanka chyba z poza? Proszę sie dowiedzieć o terminie kolejnego spotkania w naszym biurze. Chętnie wysłuchamy uwag.
    Aktywny

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE DENERWUJ SIĘ PAWEŁKU. ZANIM ZDRADZIŁEŚ I BYŁEŚ LIDEREM TEGO KOŁA
    TO FAKTYCZNIE WIAŁO NUDĄ.

    OdpowiedzUsuń